از قابلیت‌های مدیر بازاریابی در صنعت هتل‌داری، می‌توان به افزایش درآمدها و درصد اشغال هتل و استفاده سودمند از محل‌های اقامت، محل برگزاری جلسات و امکانات تفریحی هتل اشاره کرد. مدیر بازاریابی هتل باید آگاهی و درک عمیقی از عوامل تاثیرگذار بر این صنعت داشته و بر نیازها و نگرش‌های مشتریان هتل اشراف کامل داشته باشد.

 

مدیر بازاریابی درهتل مسئول هماهنگ کردن فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی، برای پاسخگویی به نیازهای مشتری بوده، و برای اطمینان از رضایت کامل مشتریان (از امکانات و سایر موارد) باید همکاری نزدیکی با دیگر کارکنان هتل داشته باشد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها